New this edition: EasyGo

From 2019, EasyGo is part of the standard Easyfairs offer. A service package with a wide range of marketing tools based on the latest developments in digital marketing technology.

As an exhibitor, you get even more out of your participation in the exhibition with EasyGo and it becomes even easier for visitors to collect relevant information during the exhibition visit.

As an exhibitor...

your online visibility prior to the exhibition is increased and following up leads after the exhibition has never been easier. You make a choice from the four EasyGo packages. There is a suitable package for everyone that matches the pre-made exhibition objectives. You fill in an online profile with company information and product information in My Easyfairs prior to the exhibition. The information from this profile will be shared at the end of the exhibition with visitors who have expressed an interest during the event. You are in control of the information that is shared. The more extensive the profile is filled before the exhibition, the more interesting information is shared with potential new relationships.

The visitor...

can, with EasyGo, easily scan the interesting stands with the visitor badge that they receive when entering the event (Smartbadge technology) and after the visit the visitor receives all information from the scanned stands directly in the mailbox. It is therefore important for you as an exhibitor to complete your online profile in My Easyfairs as detailed as possible. Even when there is no face-to-face conversation on the exhibition, the arrival of EasyGo means that relevant information can be exchanged. Generating leads has never been easier.

Which package did you choose?

Afbeelding1.png

GOLEADS

Maximale leadgeneratie en een verdieping van uw klantrelaties.

Afbeelding2.png

GOPLUS

Maximale leadgeneratie en verbeterde
online zichtbaarheid.

Afbeelding3.png

GOPREMIUM

Maximale leadgeneratie en maximale
zichtbaarheid van uw merk, zowel
online als op het event.

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

1 Innovatie + 1 Smart Badge reader

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product(en) aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 2 Smart Badge readers

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product(en) aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 3 Smart Badge readers

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Extra online zichtbaarheid

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van uw merk op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

U krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan uw online bedrijfsprofiel.

Extra online en offline zichtbaarheid​

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van uw merk op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

U krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan uw online bedrijfsprofiel.

Uw bedrijf wordt opvallender weergegeven in de exposantenlijst van de online catalogus.

Uw logo is zichtbaar tijdens verschillende stappen die een bezoeker doorloopt om een ticket te registreren. Uw logo verschijnt bijvoorbeeld in de registratieportal, in de bevestigingsmail en op het toegangsbewijs. Deze exclusieve optie is voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.

Word gezien waar het ertoe doet! Uw logo of advertentie is zichtbaar op displays op drukbezochte plekken tijdens het event.

Scroll to Top