Waar bestaan jouw werkzaamheden uit?
Het plannen van de dagelijkse werkzaamheden hoort tot jouw takenpakket en daarbij stuur je de ploegen buiten en externe partijen aan tijdens de uitvoering.
Je zorgt daarbij voor een optimale en efficiënte inzet van materiaal, materiaal en mensen.
Daarnaast bewaak je samen met de senior uitvoerder/projectleider de kosten en opbrengsten van projecten en zorg je voor een juiste en tijdige administratieve afhandeling.
Je signaleert meer- en minderwerk en bent goed op de hoogte van de contracteisen en de ontwikkelingen van jouw projecten.
Je staat sterk in je schoenen en coacht en motiveert de ploegen waar nodig om ons beleid in het kader van kwaliteit, veiligheid, gezondheid en welzijn uit de dragen en te zorgen voor een juiste afronding van jouw projecten binnen financiële en planmatige kaders. Binnen deze functie heb je veel contact met opdrachtgevers en leverancier. Daarnaast is er voldoende groei- en ontwikkel perspectief binnen de organisatie. Je krijgt voldoende ruimte en mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen.
Overige werkzaamheden:
Beheer van de projectadministratie;
Het aanleggen en beheren van (digitale) projectmappen;
De interne coördinatie van de projecten;
Ook ondersteun je de senior uitvoerder/projectleider bij de financiële afwikkeling van projecten;
Het opstellen en bijhouden van projectplanningen.